Előfizetői tartalom

Ma kiderül, hogy még mindig hasít-e a Facebook

Portfolio
Újabb erős negyedév lehetett a Facebooknál a július-szeptemberi időszak, az adatbiztonsági aggodalmak és a szabályozási kockázatok egyelőre nem hagytak nyomot a növekedésen – derül ki az elemzői konszenzusból. A közösségi média óriás ma, a piacok zárása után teszi közzé a harmadik negyedéves számait.

A Facebooknál tovább dübörög a hirdetési üzletág. A harmadik negyedévben 17 milliárd dollárt meghaladó hirdetési bevételt érhetett el a cég, ami 26 százalékos növekedés az előző év azonos negyedévéhez képest és új rekordot jelent. A bevételek nagy részét a mobil hirdetések adják, a július-szeptemberi negyedévben 16 milliárd dollárra rúghattak, ami közel 29 százalékos...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés