Előfizetői tartalom

A Mercedes a világ legértékesebb prémium autómárkája

Portfolio
A Mercedes-Benz idén is a világ legértékesebb prémium autómárkája lett – derül ki az Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékeléséből. 2018-hoz képest a márka értéke öt százalékkal 50,832 milliárd amerikai dollárra nőtt.

Az Interbrand legújabb „Best Global Brands 2019” értékelésén ismét a Mercedes-Benz lett a világ legértékesebb prémium autómárkája. Az Interbrand piackutatások alapján rangsorolja a legjobb világmárkákat, az idei volt a 20. „Best Global Brands” tanulmány. Az amerikai Interbrand tanácsadócég a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolja három nézőpont alapján:...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés