Előfizetői tartalom

Nagy fejlesztésekre készül a MÁV, egy új központot is létrehoztak

Portfolio
Úgynevezett havária-központot hozott létre a MÁV, 5 perccel nagyobb késésnél már innen igyekeznek tájékoztatni az utasokat – közölte az inforádió Aréna c. műsorában a MÁV elnök-vezérigazgatója, Homolya Róbert.

Homolya kifejtette, az utasszám-növekedéshez versenyképesebb vasúti szolgáltatásra van szükség, ezt egyebek mellett pontosabb menetrenddel, több P+R parkoló létesítésével, a jegyvásárlási szolgáltatások korszerűsítésével kívánja elérni a MÁV Zrt. Azt is elárulta, nem elégedett az utastájékoztatás színvonalával, ezért a társaságnál már létrehoztak egy havária-központot...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés