Előfizetői tartalom

„Az a márka fog nyerni, amelyik hitet tud maga körül építeni”

Üzenetekkel és vizuális tartalmakkal telezsúfolt világban élünk, amelyben nem könnyű megszólítani a fogyasztókat. Joggal merül tehát fel a kérdés, mégis hogyan tud ma kitűnni ebből a hangzavarból egy márka? Egyáltalán, milyen esélyei vannak az új cégeknek, mi kell ahhoz, hogy fel tudjanak nőni a nagyokhoz és elérjék a fogyasztókat? Már szinte közhely, hogy az ország minden területén, minden iparágban óriási probléma a munkaerőhiány, de mi a helyzet a reklámszakmában? Kell-e attól tartani, hogy a robotizáció felválthatja az emberi munkaerőt a kreatív iparban? Többek között erről beszélgettünk Barna Tamással, a Republic Group ügyvezetőjével, a BrandFestival alapítójával, aki szerint az ember talán sosem volt ennyire tájékozatlan a világban, mint most. Az egyik legismertebb hazai reklámszakember azt is elmondta, szerinte milyen irányba tart a média és a reklám világa ma.

Egyre nagyobb küzdelem folyik a fogyasztók figyelméért. Hogyan tud ma egy márka kitűnni a minket körülvevő vizuális zajból? Radikálisan megváltozott a világ, ezzel együtt a médiapiac is. Most nem elmúlt 10-15 évre, hanem kifejezetten az utóbbi 2-3-ra gondolok. Egészen furcsa kort élünk. Az ember talán sosem volt ennyire tájékozatlan a világban, mint most. Paradoxon, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés