Előfizetői tartalom

Elszállt a Google a negyedéves számokra

Portfolio
Szárnyalt a Google anyavállalata, az Alphabet a zárás utáni kereskedésben, a negyedéves gyorsjelentésből ugyanis az látszik, hogy nincs ok aggodalomra a hirdetési üzletág növekedését illetően. Mind a negyedéves bevétel, mind a profit felülteljesítette az elemzői várakozásokat.

Nem állt meg a hirdetési üzletág növekedése az Alphabetnél, ami kulcsfontosságú, hiszen a hirdetési bevételek adják a vállalat bevételeinek 85 százalékát. A cég bevétele 19 százalékkal nőtt az április-júniusi időszakban az előző év azonos negyedévéhez képest, ami jobb, mint amire az elemzők számítottak, a konszenzus szerint ugyanis 17 százalék alatti bevételdinamika...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés