Előfizetői tartalom

Hatalmas változások jönnek a Tesco magyar hipermarketeiben

Portfolio
Megszünteti a nem jól teljesítő területeket, például a műszaki termékek értékesítését a Tesco a nagy áruházaiban - közölte a Magyar Nemzetnek adott interjújában az áruházlánc közép-európai vezérigazgatója. A bérbe adott területeken más márkák, szolgáltatók jelennek meg.

Matt Simister elmondta: zajlik a tízezer négyzetméternél nagyobb áruházakban a saját eladótér optimalizációja, a kínálat a minőség irányába koncentrálódik, miközben ismert márkák jelennek meg bérlőként a beváráslóközponttá váló épületeikben, nem az alapterület csökkentése, hanem a sokkal jobb hasznosítása a céljuk az új üzletpolitikájuk alapján, jelenleg...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés