Előfizetői tartalom

A BMW teljesen új stratégiával állhat elő az elektromos autózásban

MTI
|
Portfolio
A BMW a korábban tervezettnél két évvel hamarabb, 2023-ra piacra kívánja vinni 25 elektromos autómodelljét a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) belső vállalati forrásokra támaszkodó hétfői beszámolója szerint.

A lap Harald Krügert, a BMW vezérigazgatóját idézve arról is beszámolt, hogy az elektromos autók értékesítési volumenében évente 30 százalékos növekedést tervez elérni az autógyár. A BMW szóvivője hírügynökségi megkeresésre nem kommentálta a lap beszámolóját. A FAZ jelentése szerint jelenleg kilenc hibrid és elektromos autómodell kapható a konszern választékában....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés