Előfizetői tartalom

Bajba kerülhetnek a kereskedők, ha nem nyűgözik le fogyasztóikat

Müller Zsolt, KPMG
Komoly kihívásokkal küzd a kereskedelmi szektor, pedig látszólag jól alakulnak a trendek, az egyik legnagyobb növekedést produkáló terület volt az elmúlt években, és tavaly önmagában is 0,9 százalékot adott hozzá az 5,1 százalékos magyar GDP növekedéshez. A többi szektor közül erre egyedül az építőipar volt képes, a többi ipari szektor együttesen 0,8, az összes többi szolgáltatás pedig 1,4 százalékkal járult hozzá a növekedéshez.

A növekedés ellenére azonban a kereskedőknek folyamatos kihívásokkal kell szembenézniük, a fogyasztók igényei rendkívül gyorsan változnak, nem termék specifikusak, nem befolyásolja őket a márkahűség, és nincs rá hatással a termék elérhetősége sem, hiszen bármit bárhonnan be tudnak szerezni. A mai vásárlók ugyanis mindig és mindenhol vásárlók, függetlenül attól...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés