Ma a profi marketing-autmatizációs algoritmusok képesek már akkor kitalálni, mire van szükségünk, amikor még magunk sem tudjuk, hogy egy bizonyos terméket vagy szolgáltatást akarunk megvenni. Mire egyet pislogunk, már meg is kaptuk a releváns ajánlatot akkor, amikor hajlandók is vagyunk vásárolni. Pedig a háttérben nem jósok dolgoznak, hanem programok és ügyes marketingesek, akik legálisan gyűjtött adatokon keresztül ismernek meg minket. A túlzottan célzott reklám ijesztő, az érdektelen reklámok meg nem hoznak bevételt, ezért is fontos a célzottság mértékét megfelelően egyensúlyozni. A téma szakértőjével, Gálik Jánossal, a Capture ügyvezető igazgatójával beszélgettünk minderről.
Financial IT and Disruptive Technologies 2019
Gálik János a marketing-automatizációról tart előadást május 28-ai Financial IT and Disruptive Technologies konferenciánkon. Érdemes eljönni!
Információ és jelentkezés
A marketing-automatizáció nem újkeletű fogalom: először a nyolcvanas években használták...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés