Előfizetői tartalom

Nincs mese: emberi hang nélkül nem megy

Horváth Gergely, Comnica
2024-ben a legtöbb cégnél virtuális asszisztens vagy robot ügyfélszolgálatos válaszol majd az ügyfelek kérdéseire. Legalábbis tízből hat ügyfél ezt gondolja friss kutatásunk szerint, amiben csaknem ezer fogyasztót, előfizetőt, pácienst, panaszost, azaz ügyeit intéző embert kérdeztünk meg, a jelen és a jövő ügyfélszolgálatáról, itt, Magyarországon.

Financial IT and Disruptive Technologies 2019 Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio május 28-ai Financial IT and Disruptive Technologies konferenciánkon. Érdemes eljönni! Információ és jelentkezés Amikor először rápillantottunk az eredményekre, az ügyfélszolgálat jövője egy 7D-s, egész estés sci-fiként...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés