2019-ben már nem túlzás kijelenteni, hogy szinte lehetetlen láthatatlanul élni az életünket. Még ha valaki nem is használja - aktívan - a közösségi médiát, lépten-nyomon digitális lábnyomot hagy maga után. A webshopok számottevő adatokkal rendelkeznek a vásárlóikról: tudják a nemüket, a korukat, hogy mennyi időt töltenek el az adott oldalt böngészve. Nem meglepő tehát, hogy a hagyományos üzletek is lépéseket tesznek, hogy minél több információval rendelkezzenek a vevőikről. A technológia ehhez adott: a videoanalitikai rendszerek segítségével egészen pontos képet kaphatnak a fogyasztókról. Utánajártunk, milyen adatokat tudnak meg az üzletek rólunk és arra is kíváncsiak voltunk, van-e félnivalónk, képesek-e a kamerák beazonosítani bennünket.
Financial IT and Disruptive Technologies 2019
Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio május 28-i Financial IT and Disruptive Technologies 2019 konferenciáján. Érdemes eljönni!
Információ és jelentkezés
2019-ben talán már nem túlzás kijelenteni, hogy szinte lehetetlen láthatatlanul élni az életünket....
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés