Előfizetői tartalom

15 milliós bírságot kapott a Wizz Air

Portfolio
15 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Budapest Főváros Kormányhivatala a Wizz Airre, miután a légitársaság január 26-án Dubaiból Budapestre tartó járatának utasai csak a budapesti leszállás után tudták meg, hogy a cég a csomagjaikat egy másik járaton szállította, és azok végül csak három nappal később érkeztek meg a célállomásra.

Budapest Főváros Kormányhivatala tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt szabott ki bírságot a Wizz Airrel szemben a légitársaság januári poggyász-incidense miatt indult eljárása során. 2019. január 28-án a Fővárosi Kormányhivatal Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár kezdeményezésére fogyasztóvédelmi vizsgálatot indított a Wizz Airrel szemben, miután...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés