Előfizetői tartalom

7 tipp, hogy ne bukással végződjön az outsourcing

Kricskovics-Béli Boglárka, KPMG
Korábban egyértelmű volt, hogy a cég fő tevékenységéhez kapcsolódó munkákat alkalmazottak végezték, az ehhez nem szorosan kapcsolódó munkákat pedig külsős felektől rendelték meg. Aztán beköszöntött a munkaerő kölcsönzés kora: először még csak munkatársakat "vettek bérbe", ma viszont már a core tevékenységek és a kritikus támogató folyamatok kiszervezésére is bőven akad példa. A jelenség hátterében részben a munkaerőhiány áll, de vajon tényleg gyógyír-e ez a vállalatok problémáira?

Az outsourcing a megrendelőnek sok szempontból valóban kényelmes lehet, hiszen sem a munkaerővel, sem a munka megszervezésével nem neki kell bajlódnia, továbbá a munka minősége sem az ő problémája. Ez a munkaerő-gazdálkodás optimalizálása, az adminisztrációs terhek csökkentése és a felelősség szempontjából mindenképpen jó megoldásnak tűnhet, ám számos buktatója lehet...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés