Előfizetői tartalom

Kikutatták, melyik autómárkákra buknak a fiatalok és mikre esküsznek az idősebbek

Portfolio
A Puls német piackutató társaság a tavalyi új- és használtautó vásárlásokat vizsgálva arra a megállapításra jutott, hogy az újautók vásárlói közül Németországban az Audi vevői a legfiatalabbak, míg a használtautót vásárlók közül a Seat vásárlói a legfiatalabbak.

A német piackutató cég, a Puls felmérése szerint Németországban az újautót vásárlók közül az Audi vevői a legfiatalabbak, s míg egy Audi vásárló átlagos életkora 42,5 év, a Seat vásárlói 43,9 évesek, átlagosan. Az autómárkák széleskörű vizsgálata alapján a Puls szakértői megállapították, hogy Németországban egy újautót vásárló átlagosan 48 éves, míg...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés