Előfizetői tartalom

A Szerencsejáték Zrt. az MLSZ-szel kötött stratégiai megállapodást

MTI
A 2021/22-es bajnoki szezon végéig stratégiai marketing együttműködési megállapodást írt alá a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ).

Ennek keretében a Szerencsejáték Zrt. vagyoni értékű jogokat vásárol szezononként nettó 2,7 milliárd forint értékben, és hirdetőként jelenik meg az MLSZ által biztosított felületeken a felnőtt férfi válogatott és az OTP Bank Liga mérkőzésein. Csányi Sándor MLSZ-elnök elmondta, először a hétvégi bajnoki fordulóban, kiemelt helyen, marketing partnerként teszik láthatóvá...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés