Előfizetői tartalom

BMW: mi vagyunk a legnagyobbak - Mercedes: mi vagyunk a legnagyobbak

Portfolio
Tegnap Harald Krüger büszkén jelentette be, hogy a BMW a legnagyobb prémiumautó-gyártó. Ma a Daimler tette közzé, hogy a Mercedes-Benz a legnagyobb eladású prémium márka. Kinek van igaza? Mindkét cégnek, a két autógyártó ugyanis mindig arra hivatkozik, ami éppen a kedvezőbb, a BMW csoportszinten (a MINI-vel és a Rolls-Royce-szal), a Mercedes-Benz pedig márkaszinten a legnagyobb.

A Mercedes-Benz tavaly 2,3 millió autót (+0,9%) adott el, ezzel zsinórban nyolcadszor állított be rekordot.Fotó: DaimlerA cégcsoport 2,439 millió autót adott el, ebben már benne van a 128,8 ezer smart is, aminek az eladásai egyébként tavaly 4,6 százalékkal estek. Ha a cégcsoportok értékesítéseit nézzük, akkor tavaly a BMW csoport nyert, a bajorok 2,49 millió autót adtak el...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés