Előfizetői tartalom

Digitalizációs mámorban élünk: 2025-re minden megváltozik

Egyre többet beszélünk a fogyasztói élményről és a digitalizációról, vagyis arról, hogy hogyan lehet digitális eszközökkel mind jobban kiszolgálni a fogyasztót. Mégis, a cégvezetőknek csak a fele állítja, hogy a vállalatának van digitális stratégiája, és csak a negyede látja tisztán, hogy mi lesz a következő lépés ebben. A gond ott van, hogy nem a vállalati stratégia részeként, hanem informatikai fejlesztésként gondolnak legtöbben a digitalizációra.

Digitalizációs mámor uralkodik a világon, de mint minden trendnek, ennek is megvannak a maga hátulütői. Az egyik ilyen jellegzetesség, hogy a cégvezetőkön olyan digitális nyomás van, amely háttérbe szorítja a hagyományos üzleti stratégiai gondolkodást. Egyre többen nyers technológiáktól várnak megoldást a problémákra, de az eredmény többnyire elmarad. Ma egy cégvezetőt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés