Előfizetői tartalom

Hatékonyabbak lennének a magyar pénzügyi intézmények, ha a back office rendszereiket is fejlesztenék

Portfolio
Gyakran hallani a bankoktól, hogy az ügyfél igényei a legfontosabbak, de emellett kevés olyan cég van, amely a dolgozóinak az életét is megkönnyíti egyszerű digitális megoldásokkal, sokan a mai napig elavult eszközökkel, korszerűtlen backend rendszerekkel, faxszal dolgoznak. Pedig a back office-okban használt rendszerek korszerűsítése hatékonyabb ügyintézést és ügyfélkiszolgálást is jelenthet - hangzott el mindez a Dorsum mai befektetői klubján. Emellett a KELER bejelentette, hogy számos újítással készülnek megkönnyíteni az elszámolási rendszereket használó piaci szereplők életét.

Kummer Bálint, a Dorsum Clavis termékfejlesztési vezetője a digitalizáció fontosságáról beszélt: a digitalizáció tele van ellentmondásokkal: egyik pillanatokban modern appokkal kommunikálunk, számítógéppel ellátott autókkal utazunk, közben pedig számos 50-es, 60-as évekből származó technológiát is használunk egyszerre. Alkalmazás elemzi az alvásunkat, figyeli a mozgásunkat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés