Előfizetői tartalom

Nem könnyű most autógyártónak lenni - A BMW példája is mutatja (2.)

Portfolio
A BMW is közzétette harmadik negyedéves beszámolóját, amelyből kiderült: a német prémiumautó-gyártó ugyan növelte eladásait és árbevételét, viszont az alapanyagárak emelkedése, a negatív devizahatás, a globális kereskedelmi háború erősödése, az európai árháború, valamint a kutatás és fejlesztés megugró költségei egyaránt kedvezőtlenül hatottak a vállalat eredményére. A befektetők adják a BMW részvényeit.

A legfontosabb sarokszámokA BMW csoport több mint 592 ezer autót értékesített globálisan, amely 0,3 százalékos növekedést jelentett 2017 harmadik negyedévéhez képest. A BMW eladásai 1,5 százalékkal, a Rolls-Royce értékesítése pedig 14,3 százalékkal nőttek, míg a Mini eladásai 6,3 százalékkal csökkentek a negyedév során. A BMW csoport árbevétele több, mint 24,7 milliárd...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés