Előfizetői tartalom

Teljesen átalakulnak az ügyfélszolgálatok: meddig kell az emberi munka?

A technológiai fejlődés számos vállalatnál komolyan átalakította az ügyfélszolgálat működését. A felhasználói szokásokkal összhangban az ügyfelek egyre nagyobb arányban veszik igénybe a különböző közösségimédia-csatornákat, miközben jelentős részük továbbra is igényli a telefonos ügyintézést. De melyik a gyorsabb megoldás, és hogyan gyorsítható fel minél jobban az ügyfélkiszolgálási folyamat? A digitalizáció és az automatizáció térnyerése természetesen nem áll meg, de ez jelentheti-e azt, hogy idővel egyáltalán nem lesz szükség emberi munkatársakra? Annak is utánajártunk, hogy melyek a legfurcsább kérdések, amikkel egy ügyfélszolgálati dolgozó találkozhat.

2014 körül, amikor a Facebook korlátozta az organikus eléréseket, a cégeknek ki kellett találniuk, hogy hogyan tudják továbbra is megszólítani az ügyfeleiket a versenytársi környezet okozta zajban. Hamarosan kiderült, hogy ügyfélkapcsolati szempontból bőven van potenciál a felületben, azóta pedig egyre több - különösen a B2C vállalkozás - profitál ebből. Október elején...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés