Előfizetői tartalom

Nekimegy az Alibabának a kínai internetes óriás

Portfolio
Bejelentette a Tencent, a körülbelül egymilliárd felhasználót tömörítő kínai internetes óriáscég, hogy átstrukturálásba kezd - ilyen projektet már több mint hat éve nem futtatott le a vállalat. Indítanak egy kizárólag üzleti ügyfelekre célzó üzletágat és egy felhőalapú szolgáltatásokkal foglalkozó üzletágat is - írja a Wall Street Journal. A projekttel főleg az Alibabától hódítanának el piacot.

A Tencent eddig főleg videojátékokból és reklámbevételekből kereste meg kenyerét, a szigorodó szabályozói környezet és a piaci telítettség miatt azonban inkább az üzleti ügyfelekben látnak most növekedési potenciált - egy olyan piacban, amelyet most régi riválisuk, az Alibaba ural. "Ez egy jelentős változás és azt jelzi, hogy új stratégiát keresnek. A legnyereségesebb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés