Előfizetői tartalom

Mi hiányzik a magyar vállalkozói szférából? Miért nem tudnak nemzetközi cégek célpontjaivá válni?

Portfolio
Nem könnyű eldönteni, hogy mi hiányzik a magyar vállalkozói szférából ahhoz, hogy komoly nemzetközi cégek célpontjaivá váljanak, de az biztos, hogy van mit behozni, derült ki az Internet Hungary egyik kerekasztal beszélgetésén. A panel tagjai szerint probléma cégméret, a világra nyitott menedzserek hiánya, a befelé fordulás és az ambíciók hiánya is.

A Közép-Kelet európai régióban Csehországban kiugróan magas a vállalat felvásárlási tranzakciók száma, de Lengyelországban is számottevően több, mint a magyar piacon - derült ki az Internet Hungary konferencia befektetői panelbeszélgetésén. A résztvevők egyetértettek abban, hogy a piaci viszonyok kedveznek a cégfelvásárlásoknak, a vevői oldalon van tőke, olcsó a külső...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés