Előfizetői tartalom

A Google és a Facebook mellett alig rúg labdába valaki a hirdetési piacon

Portfolio
Az Amazon már az amerikai digitális hirdetési piac harmadik legnagyobb szereplője lesz idén az eMarketer becslései szerint. A Facebook és a Google előzi csak meg. De ők nagyon.

Az eMarketer legfrissebb becslései szerint idén 4,61 milliárd dollár folyik be a digitális hirdetésekből az Amazonhoz, ami jóval több, mint amire korábban számítottak, az előző várakozás 2,89 milliárd dollár volt. Ezzel az Amazon már a harmadik legnagyobb szereplő lesz a Google és a Facebook után az amerikai digitális hirdetési piacon a hirdetési bevételek alapján. Bár...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés