Előfizetői tartalom

Nagy dobás az Uniqától: ilyen még nem volt Magyarországon

Új márkát indít az Uniqa, a Cherrisket, amely az ígéret szerint az alapjaitól gondolja újra a biztosítási modellt az értékesítési folyamattól kezdve a kárrendezésig. A Spotify-hoz hasonlóan havidíjas alapon működik, a szerződéskötés chatboton keresztül történik, a kárredezés - amikor szükség van rá - online videós kapcsolattal megy. A kockázatközösséget egy belső valutával, cseresznyékkel ösztönzik arra, hogy csökkentsék egy esetleges balesetek kockázatát. A részletekről Kurtisz Krisztián, az Uniqa vezérigazgatója beszélt lapunknak.

További részletek a biztosító mai sajtótájékoztatójáról:Kapcsolódó cikkünk2018.09.14Itt az új magyar pénznem, a cseresznye Öngondoskodás 2018 Hasonló témáról lesz szó a Portfolio október 16-ai Öngondoskodás konferenciáján. Ne maradj le róla! Információ és jelentkezés Portfolio: Cherrisk néven...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés