Előfizetői tartalom

Néhány évük van a magyar boltoknak: készülniük kell a sokkoló változásra

Müller Zsolt, KPMG
Forradalom zajlik a fogyasztói szokásokban, a néhány évtizeddel ezelőtti vásárlási mintáknak nyomait is alig lehet ma felfedezni, és az igazi áttörés még előttünk áll. A trend globális, a szereplők egy része is az, de a változások mindenhol helyi sajátosságokkal rendelkeznek, az átalakulás dinamikáját lokális tényezők befolyásolják.

Talán elcsépelt mondat, hogy a jövő már itt van, csak nem egyenletesen oszlik el, de valóban ez a helyzet. A kereskedelem átalakulása mindenhol azonos irányba mutat, de a helyi körülmények miatt előfordul, hogy valahol egyszerűen átugranak korszakokat, és van ahol például a magas hitelkártya penetráció miatt az innovatív fizetési megoldások lassabban kapaszkodnak meg. Tipikusan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés