Előfizetői tartalom

Kiszervezi ügyfélszolgálatát az állami közműcég

Portfolio
A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdte meg működését a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal jóváhagyását követően. A lépésre a társaság közlése szerint az ügyfelek színvonalasabb kiszolgálása érdekében kerül sor.

Az új társaság a cégcsoport azonos tevékenységeit ellátó területeinek működését hangolja össze, ezáltal a Nemzeti Közművek szerint lehetővé teszi szolgáltatások folyamatos fejlesztését. A lépés miatt nem változnak a Nemzeti Közművek ügyfélszolgálati elérhetőségei. A feladatok kiszervezése több lépésben valósul meg, elsőként a társaság mintegy 300 munkavállalóval...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés