Előfizetői tartalom

Az Extreme Digital a legnagyobb magyar webáruház

Portfolio
Az elmúlt években az Extreme Digital volt a piacvezető webáruház Magyarországon, de mára a nyomába ért a Media Markt, miután az internetes forgalma 67 százalékkal nőtt 2017-ben - derül ki a Blokkk.com becsléseiből.

A Media Markt webes forgalma bruttó 25 milliárd forint lehetett tavaly. Az Extreme Digital számai csak 2017 szeptember 30-ig ismertek, de a Blokk.com becslései szerint (az export nélkül) 29 milliárd forint körül alakulhatott az éves forgalom, ezzel pedig még mindig a legnagyobb webes áruháznak számít. A KSH adatai szerint 2017-ben megközelítette a 400 milliárd forintot a hagyományos...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés