Előfizetői tartalom

Szerződésszegési ügyekben fut be a legtöbb panasz az energiahivatalhoz

Portfolio
Évente ezer fogyasztói panaszt vizsgált ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), jelenleg mintegy kétszáz beadvány kivizsgálásán dolgoznak. A hivatal tájékoztatása szerint fogyasztóvédelmi ügyeket vizsgáló szakemberei az elmúlt években feldolgozták a jogelőd intézménynél keletkezett mintegy hatezer panaszügyet kitevő hátralékot is. A felhasználói panaszok többsége a szolgáltatók által megállapított szerződésszegésekkel összefüggő eljárások felülvizsgálatára irányul, ezen belül túlsúlyban vannak azok, amelyek a szabálytalan vételezéssel kapcsolatos intézkedéseket sérelmezik.

A fogyasztók a földgáz-, a villamosenergia-, valamint a víziközmű-szolgáltatás területén felmerülő vitás kérdésekben fordulhatnak a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal fogyasztóvédelemért felelős szakembereihez. A felhasználók ingyenes eljárásban kérhetik a keletkezett jogvita eldöntését a MEKH-nél. A hatósági eljárás megindításának előfeltétele...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés