Évente ezer fogyasztói panaszt vizsgált ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), jelenleg mintegy kétszáz beadvány kivizsgálásán dolgoznak. A hivatal tájékoztatása szerint fogyasztóvédelmi ügyeket vizsgáló szakemberei az elmúlt években feldolgozták a jogelőd intézménynél keletkezett mintegy hatezer panaszügyet kitevő hátralékot is. A felhasználói panaszok többsége a szolgáltatók által megállapított szerződésszegésekkel összefüggő eljárások felülvizsgálatára irányul, ezen belül túlsúlyban vannak azok, amelyek a szabálytalan vételezéssel kapcsolatos intézkedéseket sérelmezik.
A fogyasztók a földgáz-, a villamosenergia-, valamint a víziközmű-szolgáltatás területén felmerülő vitás kérdésekben fordulhatnak a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal fogyasztóvédelemért felelős szakembereihez. A felhasználók ingyenes eljárásban kérhetik a keletkezett jogvita eldöntését a MEKH-nél. A hatósági eljárás megindításának előfeltétele...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés