A szektorban zajló minden trend egy irányba, a szolgáltatások irányába mutat - ma már a fogyasztóknak egyre több területen nem kell megvásárolniuk az eszközöket, szolgáltatásokat - az emberek pedig nem elsősorban birtokolni, hanem használni szeretnék a szolgáltatásokat - fogalmazott Sverla Viktor, a Mol csoport stratégiai vezetője. A társaságnál a fogyasztói szolgáltatások mellett a hagyományos területeken is folyamatosan dolgoznak új szolgáltatások, szolgáltatásélmények kialakításán. Az üzemanyag-nagykereskedelmi tevékenység digitalizációja már ott tart, hogy mobiltelefonos applikációval pár kattintással megoldhatók a tranzakciók.
Lehetőségként és fenyegetésként is értékelhetők a jelenleg a szektorban zajló átalakulások - kezdte előadását Sverla Viktor, a Mol-csoport stratégiai vezetője Portfolio Clean Energy & Disruptive Trends című konferenciáján. Az ügyfelek igényeinek változása azt jelenti, hogy az ügyfelek számára egyre fontosabbak a személyre szabott kényelmi szolgáltatások, azok sebessége...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés