Előfizetői tartalom

Teljeskörű otthoni ügyintézést épít ki a Nemzeti Közművek

Portfolio
A kérdés minden esetben az, hogy milyen termékportfólióval tudunk majd a piacon releváns szolgáltatást nyújtani, amihez meg kell tudni érteni a motivációkat - fogalmazott Koncz Péter Ákos, a NKM Nemzeti Közművek Zrt. digitális ügyfélélmény igazgatója a Portfolio konferenciáján. Az ügyfélkiszolgálás digitalizációja elérésében a társaság olyan lépésekre törekszik, hogy ne kelljen személyesen ügyet intézni, ehelyett lehetőleg mindent otthonról, digitálisan lehessen elintézni.

Az ügyfeleknek növekvő igényei vannak, amelynek nyomán teljes szemléletmódváltást kell elérni az egész szervezet tekintetében - mondta előadásában Koncz Péter Ákos, a NKM Nemzeti Közművek Zrt. digitális ügyfélélmény igazgatója. Koncz két fontos célkitűzést fogalmazott meg társasága számára, az egyik a rezsicsökkentés eredményeinek a megőrzése, a másik, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!