Előfizetői tartalom

Új céget alapít a Nemzeti Közművek

Portfolio
A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi az ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdi meg működését a tervek szerint 2018 nyár végén. A Nemzeti Közművek szolgáltatói koncepciójáról a Portfolio június 7-i konferenciájának résztvevői első kézből tájékozódhatnak Hiezl Gábortól, a társaság digitalizációs és innovációs vezérigazgató-helyettesétől.

Az új társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolja, ezáltal téve lehetővé a Nemzeti Közművek szerint a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztését. Ennek egyik kiemelt területe a személyes ügyfélkapcsolat, azaz ügyfélszolgálati irodák hálózata.Öt cég eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés