Előfizetői tartalom

Banki rémtörténetek Magyarországon, melyeket az ellenségednek sem kívánnál

A banki ügyintézésben megtörtént "horrorsztorikról" szóló cikkünkre Facebook-hozzászólásban illetve olvasói levélben is érkezett hozzánk több olyan eset, amikor a banki ügyintézők illetve a banki rendszerek finoman szólva nem álltak épp a helyzet magaslatán. Most olvasóink rossz tapasztalatait mutatjuk be.

Ahogy korábban írtunk róla, szerintünk a magyar bankok front-end oldalon, vagyis az ügyfelekkel történő elsődleges interakcióban már egészen jó digitális megoldásokkal rendelkeznek, a fióki ellátottságban is jók vagyunk nemzetközi összehasonlításban is. A háttérfolyamatokon, fióki folyamatokon azonban még lenne mit csiszolni, olvasóink tapasztalatait foglaltuk össze erről...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!