Előfizetői tartalom

Brutális árversenyt indít, lenyomja az élelmiszerárakat az Amazon

Portfolio
Durva csapásra készül az Amazon a már egyébként is brutális élelmiszeripari árversenyben. Ez várható volt azután, hogy a Whole Foods közel 14 milliárd dolláros felvásárlásával beszállt az élelmiszer kiskereskedelembe.

A 800 milliárd dolláros amerikai élelmiszeripari kiskereskedelmi piacot két nagyszereplő, a Wal-Mart és a Kroger uralja, de a német diszkontláncok, mint az Aldi és a Lidl is jelen vannak. Amikor az Amazon tavaly bejelentette, hogy megvásárolja a Whole Foods-t, mindenki arra számított, hogy online kiskereskedelmi stratégiájához hasonlóan hatalmas akciókkal és hűségprogrammal igyekszik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés