Előfizetői tartalom

Minden tizedik Adidas-termék hamisított

Portfolio
A termékhamisítás még mindig globális probléma a kiskereskedelemben, különösen Ázsiában - mondta el az Adidas vezérigazgatója, Kasper Rorsted a CNBC-nek adott interjújában. Hozzátette, hogy a számításaik szerint Ázsiában az Adidas-termékek 10 százaléka hamisítvány lehet és az online mellett az üzletekben kapható termékeket is érinti.

Az Adidas ma tette közé első negyedéves eredményeit. A sportruházati cég 17 százalékos profitnövekedésről számolt be az előző év azonos időszakához képest és a nettó eredmény szintjén felülteljesítette az elemzői várakozásokat. Elsősorban Észak-Amerika, az online eladások és a kínai értékesítések húzták a növekedést, Kínában 26 százalékkal nőtt a társaság...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés