Előfizetői tartalom

Padlót fogtak a toborzási piac nagyágyúi - jönnek az innovatív feltörekvők

Bár a nagy álláskeresési portálok online hirdetnek és a folyamatok nagy része is automatizált, lényegében ma sem működnek másképpen, mint amikor a faliújságra tűzdelték ki az álláshirdetéseket. Ugyan az internetnek köszönhetően ezek már sokkal több embert érnek el, hatékonyságuk az elmúlt években jelentősen visszaesett. Ugyanakkor a digitális megoldásokban rejlő lehetőségek koránt sincsenek kiaknázva, amit jól mutat, hogy a toborzási piacon megjelenő új szereplők a digitalizáció segítségével ott is találnak jelölteket, ahol a nagyok nem látnak.

Az egyre nagyobb méreteket öltő, minden iparágat érintő munkaerőhiányra a közvetítő, toborzó cégek többségének nincs bombabiztos megoldása. Ezt legjobban az mutatja, hogy az utóbbi időkben a cégek toborzási stratégiájában a top trendek közé került az ajánlási rendszer, vagyis a munkáltató saját dolgozóit kérdezi meg először, nincs-e a környezetükben alkalmas jelölt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés