Előfizetői tartalom

Tátongó szakadék a nők és a férfiak között - Valamit nagyon elrontottak Magyarországon

Számos ágazatban nehezen találnak megfelelő munkaerőt a magyarországi vállalatok, így a tehetségekért folyó versenyben új célcsoportok kerülnek a középpontba. Ilyen csoportot jelentenek a nők, akik számára különösen fontosak a munka és a magánélet egyensúlyának megteremtését segítő lehetőségek. A legtöbb vezető kifejezetten hatékonynak találja a kisgyermekes munkavállalókat, akiknek előrejutását mégis több tényező nehezíti. De mit mutatnak a statisztikák, mit gondolnak a férfiak, és mit tapasztalnak az olyan cégek magyarországi vezetői, mint az IBM, a MetLife vagy a KPMG?

Statisztikai adatok igazolják, hogy a nők helyzete igencsak ellentmondásos ma Magyarországon. A gazdaságilag aktív lakosság közel felét alkotják, és többen szereznek diplomát, mint a férfiak, anyagilag mégis kevésbé elismertek, illetve a vezetők és a vállalkozók között is kisebbségben vannak. Ennek számos oka van, például a gyerekvállalás után kieső évek miatt csökkenő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés