Előfizetői tartalom

Durván elkezdett költeni a Google, hogy az internet királya maradjon

Portfolio
A Facebook-botrány egyelőre nem riasztotta el látványosan a hirdetőket az online hirdetésektől, a Google hirdetései bevételei továbbra is kétszámjegyű ütemben emelkednek. Viszont sokat is költ a jövőbeli növekedésre a cég és az innovatív projektek még mindig nagy veszteségeket generálnak az Alphabetnek. Így hiába a vártnál jobb első negyedéves eredmények, az árfolyam nem ugrott meg a gyorsjelentésre.

Folytatódik a növekedésA hirdetési bevételek továbbra is dinamikusan növekednek a Google-nél és a YouTube is jól teljesít, ennek köszönhetően a vártnál erősebb negyedévet zárt az Alphabet: 31,1 milliárd dolláros bevételt könyvelt el, miközben az elemzők 30,3 milliárd dollárt vártak a Thomson Reuters konszenzusa szerint. Ez 26 százalékos növekedésnek felel meg (konstans...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés