Előfizetői tartalom

Javítaniuk kell telefonos ügyfélszolgálatukon az áramszolgáltatóknak

Portfolio
Összességében javult a hazai gáz- és áramszolgáltatók ügyfélkapcsolati szolgáltatásának minősége, de bizonyos területeken, így a telefonos ügyfélszolgálatok esetében negatív változások is történtek; az átlagos várakozási időre vonatkozó követelmény teljesítésének érdekében további lépéseket kell tenniük az áramszolgáltatóknak.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) elvégzett felmérésének eredményei szerint 2016-ban is folytatódott a tendencia, és jelentősen csökkent az ügyfélszolgálati irodák megkereséseinek száma az előző évhez képest. Ezzel együtt kevesebb reklamáció és panasz is érkezett be a szolgáltatókhoz, és teljesült az ügyfélszolgálatokon eltöltött átlagos...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés