Előfizetői tartalom

Baj van a H&M-nél - Kiborultak a vásárlók

Portfolio
A Hennes & Mauritz (H&M) kihúzta a gyufát a vásárlóknál, miután a vállalat nem szállítja határidőre az online felületen megrendelt ruhákat.

A H&M Facebook-oldalát elöntötték az elégedetlen vásárlók kommentjei, akik nem kapták meg időben a megrendelt árut. Az egyik vásárló arról írt, hogy hamarosan kinövi az újszülött gyermeke a ruhát, amit 26 nappal ezelőtt rendelt, míg más arra panaszkodik, hogy kimegy a divatból, mire megérkezik. Svédországban és Norvégiában számoltak be késésekről, amelyet az elosztóközpont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés