Előfizetői tartalom

Nem bírnak az Aldival és a Lidllel - Nem véletlenül suttognak egy új diszkontláncról

Portfolio
A két német diszkontlánc, az Aldi és a Lidl gyors ütemben terjeszkedik Nagy-Britanniában és folyamatosan növelik piaci részesedésüket a négy nagy helyi kiskereskedelmi lánc kárára. A gyors előretörés hatására a németek akár a teljes piac 15 százalékát is megszerezhetik 2020 végéig.

Komoly növekedési tervekkel rendelkezik az Aldi és a Lidl az Egyesült Királyságban, előbbi menedzsere a Reuters megkeresésére elárulta, hogy 1000 egységből álló üzlethálózattal akarnak rendelkezni a szigetországban 2022 végére, jelenleg 762 boltjuk üzemel. Utóbbi diszkontlánc úgy számol, hogy a már említett időszak végére 1200-1500 üzlettel rendelkezhetnek, amely jelentős...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés