Előfizetői tartalom

Lázad a Facebook vezére - Csökkenhet a látogatottság

Portfolio
Mark Zuckerberg 2018-as az újévi fogadalma, hogy jobbá teszi a Facebookot. Ígérete beváltását már meg is kezdte, a hírfolyam jelentős változtatását helyezte kilátásba. A világ legnagyobb közösségi oldala a hírek szűrésén úgy módosítaná, hogy az ismerőseink posztjai legyenek a hangsúlyosabbak és visszaszorítsák a média és a különböző márkák hivatalos oldalainak posztjait - legalábbis azokat, amelyek nem hirdetések. A befektetőknek elsőre ez nem igazán tetszik, esik a Facebook részvényeinek árfolyama. Tartanak attól, hogy rövid távon csökken a látogatottság és vége az 50-70 százalékos profitnövekedések időszakának. És nem teljesen alaptalanul.

Nagy változások jönnek a FacebooknálA Facebook a világ első számú közösségi oldala. Az algoritmus, ami eddig priorizálta a felhasználók számára a tartalmakat, az alapján dolgozott, hogy a többi felhasználóban milyen reakciókat váltott ki egy-egy poszt: vagyis azt feltételezte, hogy ami több lájkot kapott, az érdekesebb a felhasználóknak, így kiemelte a hírfolyamban.Zuckerberg...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés