Előfizetői tartalom

Nagy dobásra készül a Netflix

Portfolio
Brutális költekezésbe kezd a Netflix jövőre, hogy jobbnál jobb tartalommal tudja magához csalogatni az előfizetőket az egyre erősebbé váló versenyben. A harmadik negyedévben ez sikerült, a vártnál nagyobb mértékben nőtt az előfizetők száma és a negyedéves profit is felülmúlta az elemzői várakozásokat. Az árfolyam új csúcsra ment a zárás után.

A gyorsjelentés főbb pontjai: A harmadik negyedévben 5,3 millió új felhasználót szerzett a Netflix, ami jobb, mint amit az elemzők vártak, a FactSet konszenzusa alapján ugyanis 4,5 millióra számítottak a piacok Az amerikai felhasználók száma 52,77 millió, 11 százalékkal több, mint egy évvel ezelőtt, a második negyedév végi értéknél pedig 1,6 százalékkal magasabb Az Egyesült...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés