Előfizetői tartalom

Mi folyik itt, hogy már a luxusautók sem kellenek az embereknek?

Portfolio
Idén másodszor fordult elő az EU-ban az, hogy kevesebb autót értékesítettek, mint egy évvel korábban. A szeptemberi visszaesés elsősorban a Brexit miatti aggodalmakkal, illetve a német autópiac gyengébb teljesítményével volt magyarázható. A volumengyártók közül a Ford teljesített a leggyengébben, amely nem véletlen, hiszen az amerikai autógyártó rendelkezik a legnagyobb piaci részesedéssel az Egyesült Királyság autópiacából. A hónap érdekessége volt továbbá az is, hogy a meghatározó luxusautó-gyártók eladásai is csökkentek.

Az európai új autó értékesítések (amikor személyautó értékesítésről vagy eladásról írunk minden esetben az újautó-regisztrációt értjük ez alatt) száma közel 1,42 millió darab volt szeptemberben, amely 2 százalékos csökkenést jelentett 2016 azonos időszakához képest az ACEA legfrissebb statisztikái szerint. Az év első kilenc hónapjában viszont több mint 11,6 millió...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés