Ahogy egykor megjelentek a szupermarketek és szép csendben elkezdték egybegyúrni a kereskedelmi szektor különféle ágait, úgy mossa majd el a digitalizáció a határokat a telekommunikáció, a járműipar vagy a pénzügyi szektor között - vélik a McKinsey elemzői. A digitális világ a több szektoron átnyúló vállalatok szimbiózisát is erősíti majd, de egy adott piacon belül a verseny tempója is élénkül majd, győztesen pedig azok a vállalatok kerülnek majd ki ebből a piaci háborúból, amelyek kellő mennyiségű adatot tudnak kellő gyorsasággal feldolgozni ahhoz, hogy személyre szabott szolgáltatást tudjanak közvetíteni az ügyfélnek.
Portfolio Banking Technology 2017
Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio Banking Technology 2017 konferenciáján. Regisztráljon Ön is!
Információ és jelentkezés
Egy újfajta verseny alakul ki a piacokonEgyre szélesebb körben hódítanak a világon az olyan digitális vállalatok, mint például a japán Rakuten:...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés