Előfizetői tartalom

Nem kapkodnak a Gatorade-ért az emberek

Portfolio
Gyengén fogy a Gatorade sportital, a szénsavas üdítőitalok eladásai pedig már évek óta csökkennek, ahogy az emberek az egészségesebb táplálkozás felé fordulnak. Ez fáj a Pepsinek is, ráadásul a félresikerült marketingstratégiája miatt nem a legjobb negyedévén van túl. A kilátások felemásak, csökkentette bevételnövekedési várakozásait a menedzsment. Viszont a költségkontrollnak köszönhetően a profit nem esik a gyenge eladások ellenére sem.

A PepsiCo észak-amerikai üzletágának bevétele 3,4 százalékkal esett a szeptember elején zárult negyedévben az előző év azonos időszakához képest, miután az értékesítési volumen 6 százalékkal csökkent. Ez a cég legfontosabb divíziója és először számolt be az értékesítések csökkenéséről, mióta 2015-ben elkezdett régiónkénti számokat közölni a vállalat.A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés