Előfizetői tartalom

Megújult a Vodafone

Portfolio
A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is. Magyarországon megújul a Family ajánlat és Digitális Család honlap is.

Az újrapozícionálás központi témája a jövővel kapcsolatos optimizmus, melyet az új szlogen is kiemel: "The future is exciting. Ready?" A szlogen első felét mindig az adott ország nyelvére adaptálva használják majd, míg a második rész - "Ready?" - megmarad angolul. Magyarországon így a fogyasztók a következő szlogennel találkozhatnak majd a reklámokban, óriásplakátokon...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés