Előfizetői tartalom

Rommá keresik magukat a punkok az új őrületen

Ami a kilencvenes és a kétezres években Che Guevara volt, az lett mára a Ramones: nem tudunk úgy végigmenni az utcán, hogy ne jöjjön szembe valaki az ikonikus pólóban. Pedig az amerikai punkbandától semmi nem állt távolabb, mint az a kommercializmus, amit most látunk. Ráadásul a világhírű logón szereplő négy tagból ma már senki nem él, így az örökösök lettek dollármilliomosok a divatőrületből.

Portfolio Retail Day 2025 Ne maradj le az év legfontosabb retail eseményéről, hiszen a találkozó lehetőséget teremt a tapasztalatcserére, a kiskereskedelmi-szektor legnagyobb kihívásainak megvitatására! Információ és jelentkezés Amikor egy szimbólum saját életre kelA divattrendek alapján itthon is egyre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés