Előfizetői tartalom

Rommá keresik magukat a punkok az új őrületen

Ami a kilencvenes és a kétezres években Che Guevara volt, az lett mára a Ramones: nem tudunk úgy végigmenni az utcán, hogy ne jöjjön szembe valaki az ikonikus pólóban. Pedig az amerikai punkbandától semmi nem állt távolabb, mint az a kommercializmus, amit most látunk. Ráadásul a világhírű logón szereplő négy tagból ma már senki nem él, így az örökösök lettek dollármilliomosok a divatőrületből.

Amikor egy szimbólum saját életre kelA divattrendek alapján itthon is egyre több a Ramones-rajongó, miközben a kultikus amerikai punkzenekar több mint húsz éve nem létezik. Logójuk azonban saját életet él. Külföldön évekkel ezelőtt elindult az őrület akkor, amikor elsőként a H&M és a Next kezdte árulni a klasszikus pólókat, de ma már egy Tescóban sem kell meglepődni...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés