Előfizetői tartalom

Ki vesz még egyáltalán navigációt, amikor ott a mobil?

Azt gondolnánk, hogy az okostelefonok és az ingyenes navigációs alkalmazások elterjedése miatt a navigációs eszközöket gyártó cégek már rég eltűntek a süllyesztőben, de nem. A navigációs piac egyik úttörője, a TomTom tegnap tette közzé legfrisebb számait, ennek kapcsán néztük meg, hogy tartanak még mindig életben egy látszólag halálra ítélt céget.

Sokan azt gondolnák, hogy az egykori navigációkirály, a TomTom már régen eltűnt a süllyesztőben, pedig nem, a cég még mindig működik, sőt, a vállalat részvényei még mindig tőzsdén vannak, sőt, az árfolyama az elmúlt években egyenesen szárnyalt, közel négyszer olyan magasan áll, mint öt évvel ezelőtt.Bevallom, ez engem is meglepett, ezért kezdtem el utánamenni a sztorinak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés