Előfizetői tartalom

Újabb országban terjeszkedik az Extreme Digital

Portfolio
Az online kereskedelmi forgalom 2016-ban 310 milliárd forint volt Magyarországon, és a jövőben ez a szám várhatóan még magasabb lesz. Miközben a magyar vásárlók egyre lelkesebben válogatnak a külföldi webshopok kínálatából is, a legnagyobb hazai online kereskedő július 10-étől Ausztriában indít weboldalt. Milyen esélyei vannak egy hazai kereskedőnek az osztrák fogyasztóknál, és veszélyt jelent-e a magyar online piacterekre az Amazon vagy az Aliexpress? Ezekről beszélgettünk Várkonyi Balázzsal, az Extreme Digital ügyvezető igazgatójával a cég csütörtöki háttérbeszélgetésén.

Tavaly a tíz legnagyobb online kereskedő Magyarországon mintegy ötmillió sikeres tranzakciót zárt le, amivel közel 110 milliárd forint forgalmat generált. A legnagyobb online forgalmat az Extreme Digital bonyolította, amely három éve őrzi vezető pozícióját a magyar e-kereskedelmi piacon a GKI toplistája szerint: csak a tavalyi évben 30%-os bővülést tudott felmutatni, miközben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés