Előfizetői tartalom

Megkérdezték a magyarokat, mennyire elégedettek a szolgáltatóikkal - Ez az eredmény született

Portfolio
Több területen nőtt a hazai fogyasztók energiaszolgáltatóikkal való általános elégedettsége, így például a kiállított számlák értelmezhetőségével kapcsolatban 2016-ban, ugyanakkor néhány tekintetben romlott a szolgáltatók megítélése - derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) elégedettségi felmérésből.

A magyarországi lakossági és nem lakossági fogyasztók a legtöbb tekintetben hasonlóan értékelték szolgáltatóik tevékenységét 2016-ban, mint 2015-ben - olvasható ki a hivatal felmérése alapján készült közel 170 oldalas jelentésből. Több területen ugyanakkor javult a megítélés, így a lakossági fogyasztók összefoglaló elégedettségi mutatója is emelkedett kis mértékben.A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés